loading...
روانشناسی
جواد نظافت بازدید : 53 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

عقد؛ دورانی برای شناخت تکمیلی

 

شناخت در دوران عقد,دوران عقد,شروع زندگی مشترک

 

عقد؛ دورانی برای شناخت تکمیلی

دوران عقد فرصت طلایی اما زودگذری است! در این مدت شما فرصت دارید تا پیش از شروع زندگی مشترک، در زیر یک سقف، همدیگر را بیشتر بشناسید اما مواجه شدن با مسائلی که پیش بینی اش را نمی کردید و آماده شدن برای برگزاری مراسم عروسی شما را مشوش می کند و تا چشم به هم می زنید، می بینید که فرصت تمام شده است.

جواد نظافت بازدید : 55 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

نامزدی ومساله ای به نام روابط جنسی

 

 

رابطه جنسی در دوران نامزدی,دوران نامزدی, روابط جنسی

 

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . ما با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیرنموده است.

جواد نظافت بازدید : 73 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

چطور هیجان نامزدی را حفظ کنید؟

 

هیجان نامزدی,دوران نامزدی ,زندگی مشترك

 

یكنواختی و بی تنوعی در زندگی مشترك یكی از عوامل ایجاد دلسردی و دوری زن و مرد چه در دوران نامزدی و چه پس از آن و در زندگی مشترك است. یکنواختی با خود بی حوصلگی، دلسردی، کسلی و بی اهمیت شدن به همه چیز و... را به همراه می آورد. به همین دلیل است كه وقتی وارد زندگی افراد می شود میان زن و مرد دلسردی و دوری ایجاد می كند.

جواد نظافت بازدید : 39 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 كشاكش فرهنگی خانواده‌ها در دوران عقد

 

دوران عقد,مشکلات دوران عقد

 

 

دوران عقد، دورانی است که خانواده جدید تشکیل شده است، اما این خانواده کوچک به دلیل این ‌که هنوز با والدین خود زندگی می‌کنند و استقلال کامل ندارند، مستقل نشده است. در نتیجه، این دوران زوجین جوان را برای پذیرش مسۆولیت ‌های خطیر زندگی مشترک آماده می ‌کند.

جواد نظافت بازدید : 58 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

مدت زمان دوران عقد

 

دوران عقد,طولانی شدن زمان عقد

 

دوران عقد، دنیای شیرینی است كه معمولاً دختر و پسرها پس از عقد دائم تا ازدواجشان جهت شناخت كامل اخلاق و روحیات یكدیگر، فراهم شدن امکانات زندگی و جشن و شروع زندگی مستقل سپری می كنند.

جواد نظافت بازدید : 65 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

6قدم تا حل اختلافات نامزدی!!!

دوران نامزدی,اختلافات نامزدی

اختلاف نظر و جر و بحث در هر دوره ای از زندگی ممکن است اتفاق بیفتد اما شما به عنوان زوج های تازه کار و صفرکیلومتر باید روش درست حل اختلافاتتان را یاد بگیرید.

جواد نظافت بازدید : 33 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

داماد و مادر زن

انفجار مادر زن,داماد و مادر زن

داماد و مادر زن

چند وقت پیش یکی از تیترهای صفحه حوادث روزنامه توجهم را به خود جلب کرد؛ دامادی با نارنجک مادرزنش را منفجر کرده بود! امیدوارم همه مادرزن‌ها مرا ببخشند از این که از فعل «منفجر کردن» استفاده می‌کنم، اما آخر انفجار طبیعی‌ترین خصلت نارنجک است.

جواد نظافت بازدید : 34 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

این اشتباهات نابودکننده زندگی مشترکند!

زندگی مشترک,نابودکننده زندگی مشترک

عشق مثل یک کودک نوپاست و درست مثل هر کودکی نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر مراقب آن نباشید به راحتی نابود می‌شود و زندگی شما را به خطر می‌اندازد. ما یاد نگرفته‌ایم در مورد رفتار با همسرمان آموزش ببینیم بنابراین اشتباه کردن اجتناب‌ناپذیر است. اشتباهاتی که افراد در مورد زندگی مشترک انجام می‌دهند، معمولا بین تمام زوج‌ها مشترک است. اینها رایج‌ترین اشتباهاتی هستند که افراد در رابطه با همسرشان مرتکب می‌شوند و با ارتکاب آنها پایه‌های زندگی مشترک را سست می‌کنند. اين اشتباه‌ها را بشناسید و از آنها اجتناب کنید.

جواد نظافت بازدید : 34 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

خطرات دوره نامزدی

دوره نامزدی,نامزد شدن , دوران نامزدی

نامزد شما کسی است که قرار است چند ماه از شما فرصت بگیرد و به شما فرصت دهد تا یکدیگر را بیشتر بشناسید و جاده را برای رسیدن به یک مقصد مشترک صاف کنید. پس از آن به عنوان یک فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید و در این ماه ها، برای فهمیدن همه پیش نیازهایی که برای رفتن زیر یک سقف به آنها نیاز دارید تلاش کنید. عجله نکنید و فرصت را هم نسوزانید. شما در سرنوشت‌سازترین روزهای زندگی‌تان به سر می‌برید. قدر این فرصت را بدانید.

جواد نظافت بازدید : 68 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

اگر اینگونه ازدواج کنید حتما طلاق می گیرید!

قبل از ازدواج,خودداری از ازدواج,آمادگی ازدواج

برای اینکه مرتکب این اشتباهات نشوید، قبل از ازدواج حتماً به انگیزه‌هایتان خوب فکر کنید. اگر خود را جزء یکی از دسته‌های زیر می‌بینید، خودداری از ازدواج در این شرایط به نفعتان است. درعوض، به توصیه‌هایی که بعنوان جایگزین معرفی شده‌اند عمل کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مقدار آگاهی جنسی در روابط زناشویی و زندگی تاثیر دارد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 2,914
  • بازدید کلی : 17,089
  • گلوب


    آمار